Výběrové řízení

6. 3. 2015 | Julie Veselá
Výběrové řízení je náročné pro všechny zúčastněné – pro uchazeče o práci, stejně tak pro personalisty. Co je to ale výběrové řízení konkrétně, z ...

Myšlenkové mapy a jejich využití před výběrovým řízením

23. 2. 2015 | Lenka Skalická
Proces hledání práce a obcházení výběrových řízení je pro mnohé stresová a nepříjemná záležitost. Pokud chce být uchazeč úspěšný, měl by se dosta...

U pohovoru rozhoduje i faktor chemie

12. 2. 2015 | Petra Štorková
Být pozván k pohovoru je polovina úspěchu. Ta druhá se týká toho, jak kandidát zapůsobí na personalistu, nadřízeného či majitele firmy....

Jobote – neotřelý recruiting

6. 2. 2015 | Lenka Košťálová
Sociální sítě se staly hlavním komunikačním kanálem většiny z nás. Možnost sdílení širokému okruhu přátel či známých možné využít k efektivn...

Co nabízí úřad práce absolventům

29. 1. 2015 | Adéla Zimolová
Být evidován na úřadu práce je pro většinu absolventů velkým strašákem. Úřad práce ovšem není podle svých slov jen pasivní evidencí nezaměstnaných. Podílí...

Myšlenkové mapy a jejich tvorba

16. 1. 2015 | Lenka Skalická
Prostřednictvím myšlenkových map můžeme zachytit naše myšlení na papír. Špatně se učíte? Chcete se co nejlépe připravit na prezentaci? Potře...

Pracovní veletrhy z tepla domova

6. 1. 2015 | Lenka Košťálová
RUBRIKA: Rady, Databáze
Nestihli jste některý z veletrhů pracovních příležitostí? Nehodil se vám termín konání nebo jeho umístění? Nezoufejte! Existuje mnoho virtuálních nabí...

Konkurenční doložka jako součást pracovní smlouvy

29. 12. 2014 | Alena Klimková
Nastoupili jste do nové práce a zaměstnavatel vám kromě pracovní smlouvy předložil k podpisu i tzv. konkurenční doložku? Ptáte se, o co...

Budujte osobní značku!

11. 12. 2014 | Tereza Knězková
O pojmech jako „osobní značka“ nebo „kariérní branding“ se v poslední době hodně mluví, ale málokdo mimo personalistiku ví, co to vlastně znamená. Po...

Pracovní veletrhy – cesta k budoucímu zaměstnání

15. 10. 2014 | Lenka Košťálová
RUBRIKA: Rady, Databáze
Veletrhy pracovních příležitostí jsou moderním způsobem jak na trhu práce spojit nabídku s poptávkou – a to setkáním firem s uchazeči o ...