UNIFER odhaluje novou tvář

Společně s novými prostory představil UNIFER začátkem března i zcela novou image společnosti. V první řadě nové logo. Do povědomí studentů, firem i mentorů se tak pomalu dostává zelený chameleon s laškovným úsměvem. Jaká však byla cesta pro vznik tohoto loga a s čím se musel jeho tvůrce potýkat?


Krátce o UNIFERu se dočtete zde.

„Výroba loga byla docela tvrdý oříšek. V UNIFERu se totiž nezaměřujeme jen na jednu cílovou skupinu. Naše logo musí oslovit jak mladé a kreativní studenty, tak seriózní firmy a nejlépe i státní sféru. Museli jsme tedy dělat hodně kompromisů,“ říká tvůrce loga Thomas Musil. Po dlouhých měsících a desítkách variant log se hlavní tváří UNIFERu stal zelený chameleon vykukující z černého pozadí. 
 

Nestrkáme hlavu do písku, volíme nový úhel pohledu  

Image UNIFERu vysílá do světa jasnou zprávu. Jsme jiní, jsme noví, jsme kreativní. „Chameleon jakožto zvíře, vystihuje přesnou myšlenku našeho fungování. Dokáže se přizpůsobit prostředí, je flexibilní a umí překvapit. Velkou předností chameleona je jeho schopnost dívat se každým okem zvlášť, a to i za sebe. Takoví jsou i lidé v UNIFERu. Při řešení problémů využívají různé úhly pohledu. Vidí tam, kam ostatní nedohlédnou,“ dodává Thomas.
Všechny marketingové agentury ví, že důležitou roli v oslovení klientů hrají i barvy. Většina firem využívá ve svém logu jen dvě základní barvy. Tak tomu je i v UNIFERu. Zelená, coby studená barva, symbolizuje mladickou svěžest, růst a prestiž. Černá, spadající do barev teplých, bývá symbolem pro nadčasovost a sofistikovanost. Společně tvoří ideální celek, který koresponduje s hlavním cílem UNIFERu – studenti zde mohou kariérně a osobnostně růst a firmy získávají kvalitní řešení projektů na vysoké úrovni. 

1881_loga_unifer.jpg


Dlouhá cesta 

Než se však ve znaku UNIFERu umístil sympatický chameleon, prošlo logo dlouhým vývojem. Úplně první verzí, která byla představena začátkem prosince loňského roku, byl samotný název společnosti s podtitulem We create future. „Než vznikla finální verze s chameleonem, vytvořili jsme téměř třicet návrhů log. Pořád jsme přemýšleli, jak vyjádřit myšlenku UNIFERu co nejpřesněji a nejvýstižněji,“ popisuje vývoj loga Thomas. V návrzích se objevovaly jak nejrůznější barvy, tak i motivy. Od mimozemšťanů, přes továrnu až po samotného chameleona.  
„Logem jsme chtěli konkurenci ukázat, že naše nápady jsou kreativní a naši studenti schopni vytvářet neotřelé a inovativní marketingové nástroje,“ vysvětluje poslání loga vedoucí marketingového oddělení Kamil Pavlíček. 

UNIFER / Monika Bukáčková

Na podobné téma

Na solidní práci můžete narazit na pracovním veletrhu i na facebooku

Stáže pomohou vyzkoušet teorii v praxi

Respekt ke kávě se Baristovi roku prohloubil v Kolumbii

Inspirace: Kavárenské interiéry, které se povedly