Tipy na zvýšení pracovní produktivity I

29. 4. 2015 | Alena Klimková
Rubrika: Práce, Podnikání | Doba čtení: 1,5 minuty

Máte dokonale vypilovaný svůj time management, anebo dnes a denně bojujete s prokrastinací? V druhém případě vám přinášíme tipy na užitečné aplikace, díky nimž můžete být se svou pracovní produktivitou spokojenější.

produktivita, prace, prokrastinace, time management
produktivita, prace, prokrastinace, time management

Clear Focus: Plánování pracovního času

Díky aplikaci Clear Focus si můžete rozplánovat svůj pracovní čas, a to na pracovní úkoly a velké a malé přestávky. A navíc si můžete v rámci této time-managementové aplikace zakázat internet a ztlumit všechny zvuky a oznámení. K dispozici je rovněž statistika, která vám zpětně ukáže, jak probíhal váš pracovní den.
Ke stažení zde.
 

Strict workflow: Inteligentní časovač

Časovač Strict workflow, který představuje jeden ze způsobů zvýšení efektivity práce, je doplňkem k prohlížeči Google Chrome. Tento časovač vám stopuje vždy 25 minut práce a následně vám dovolí pět minut odpočinku – a to neustále během vaší pracovní doby. Strict workflow navíc během 25minutové fáze práce blokuje všechny zadané webové stránky.
Ke stažení zde.
 

Chůva od Googlu

Pokud k práci potřebujete internet, ale zbytečně vás to v pracovní době táhne třeba na sociální sítě, možná, že se vám bude hodit chůva od Googlu, tedy Nanny for Google Chrome. Tato aplikace vás bude jednoduše hlídat, abyste nechodili na stránky, které vás vytrhávají z pracovního procesu. Stačí, když do aplikace zadáte URL adresy webových stránek, které chcete na určitou dobu blokovat. Chůva od Googlu vám také umožní nastavit přesnou denní dobu, během níž budou jednotlivé webové stránky blokovány.
Ke stažení zde.


Wunderlist: Jednoduchý úkolovník

Společnost Google nabízí možnost, jak zdarma organizovat vlastní čas a úkoly. A to instalací aplikace Wunderlist, což je jednoduchý úkolovník, který umožňuje organizaci úkolů do složek. Tyto složky navíc můžete sdílet s dalšími uživateli online, a tak plánovat a plnit úkoly ve více lidech. Každý z úkolů může mít několik podúkolů, můžete k němu přidat poznámku, budík nebo opakování.
Ke stažení zde.
 

Asana: Úkolovník pro tým lidí

Zdarma si můžete stáhnout také úkolovník, který je vhodným nástrojem pro řízení týmu v rámci určitého projektu. Velkou výhodou tohoto úkolovníku, který je rovněž jako Wunderlist doplňkem k prohlížeči Google Chrome, je velká možnost interakce mezi jednotlivými členy týmu. Jako vedoucí projektu můžete úkoly přiřazovat konkrétním lidem, přidávat komentáře a podúkoly nebo přikládat soubory z Disku Google či z počítače. Tyto úkoly můžete přidávat i do Kalendáře Google, díky čemuž tak budete mít přehled nad svými aktuálními projekty. 
Ke stažení zde.

Na podobné téma

Když vás živnostenský úřad volá

EET po studentsku: Nejlevnější a nejjednodušší řešení

Dipování jako nelegální přivýdělek: Nový nešvar českého internetu

Chcete začít podnikat? Zvažte předem, zda to zvládnete