Tipy na zvýšení pracovní produktivity II

22. 5. 2015 | Alena Klimková
Rubrika: Práce, Podnikání | Doba čtení: 1,5 minuty

Vyhlaste válku prokrastinaci a přestaňte konečně u počítače marnit tolik drahocenný čas! Následující aplikace vás ve vašem úsilí zajisté podpoří. Právě díky nim můžete nastartovat osobní time-management a být konečně efektivní.

time- managent, efektivnost, aplikace, disciplína, podnikání
time- managent, efektivnost, aplikace, disciplína, podnikání

Remember The Milk

Aplikace Remember The Milk je dalším užitečným nástrojem k organizaci pracovního času. S tímto úkolovníkem můžete přesně plánovat a organizovat svoje pracovní úkoly či schůzky, které navíc můžete synchronizovat s Windows Outlookem či s Google kalendářem (a tak je vlastně sdílet se svými spolupracovníky).
Ke stažení zde.

 
Any.DO

Stejně jako Remember The Milk je také Any.DO užitečným a jednoduše ovladatelným úkolovníkem, díky němuž si můžete zorganizovat svůj pracovní čas. Že neuhádnete, proč tato aplikace spatřila světlo světa? Jeden z jejích tvůrců Omer Perchik byl frustrován tím, že neustále prokrastinuje a nedokáže plnit včas veškeré své úkoly.
Ke stažení zde.
 

Google Tasks

Výbornou aplikací pro správu úkolů je rovněž Google Tasks, který umí spolupracovat s řadou různých softwarových kalendářů či aplikací pro smartphony a tablety. Abyste mohli Google Tasks používat, musíte mít na Googlu založený účet (Gmail). Google Tasks je primárně propojen s Google kalendářem a Gmailem. Co je velkou výhodnou – příchozí mail si v rámci této aplikace můžete přesunout přímo do úkolů. A když k úkolu přiřadíte datum, automaticky se vám tento úkol objeví v Google kalendáři.
Ke stažení zde.


Anti-social

Jste na Facebooku „pečení vaření“ a zanedbáváte kvůli tomu své pracovní povinnosti? Pak je pro vás jako dělaná aplikace Anti-social, díky níž se můžete nechat (ne)dobrovolně odříznout od Facebooku či dalších sociálních sítí, nebo i klidně od celého internetu.
Ke stažení zde.


Zamluvte si mě!

Chcete si naplánovat pracovní schůzku, ale nechcete ztrácet čas sáhodlouhými domluvami po mailu nebo telefonu? Potom vyzkoušejte plánovač You can book me. Prostřednictvím této aplikace jednoduše pošlete svému kolegovi svůj pracovní rozvrh, kde budete mít vyznačeny hodiny, ve kterých na schůzku budete mít čas. Sami ale nemusíte složitě vypisovat nic, jednoduše stačí, když kolegovi pošlete odkaz.
Ke stažení zde.
 

Pošťák od Seznamu

Máte více mailových schránek? A zabírá vám hromadu času, než se k nim přihlásíte, abyste zjistili, zda vám nepřišla nová pošta? Pak si nainstalujte Pošťáka od Seznamu, který automaticky upozorňuje na nově příchozí maily. A je jedno, zda máte mailovou schránku na Seznamu, Googlu nebo na Centrumu. Po instalování Pošťáka budete mít na liště Windows v pravém dolním rohu ikonku obálky. Tato obálka navíc zrychluje přístup do všech vašich mailových schránek. Stačí, když na obálku jednou poklepete, a v prohlížeči se vám otevřou všechny vaše mailové schránky.
Ke stažení zde.
 

Mail timer

Mail timer for Gmail je užitečnou aplikací, kterou můžete skvěle zkombinovat s Pošťákem od Seznamu. Tento časovač vás jednoduše po nastavené době upozorní, pokud píšete příliš dlouho nějaký mail.
Ke stažení zde.
 

Na podobné téma

Dipování jako nelegální přivýdělek: Nový nešvar českého internetu

8 typů profesí, které umožňují práci na dálku

Práce z domova – váš šéf ušetří, ale co vy?

S vizí zachraňovat životy lze překonat všechny obavy