ste nabeton rozhodnutí dopřát svým zákazníkům skutečnou péči a ne pouze napudrované sliby? Pozor, tohle bude vyšší dívčí, koblížek ani klíčenka stačit nebude. Martin Bazala, ředitel společnosti RAYNET, vám ukáže, jak nabrat správný směr v budování vztahů se zákazníky.
| „Dělat obchod systematicky. Mít čistý stůl. Dopředu vědět, kolik vydělám. To všechno… (chvíle napětí) ... jde. Jenže to nestačí. Dnes vyhrávají ti, kteří zákazníkům jen neprodávají, ale kteří o ně skutečně pečují.” Martin Bazala | 
Co si z přednášky odnesete?
- Propisku
- Jak (si) vyhrát v péči o zákazníky
- Proč se chcete zákazníkům raději dostávat do hlavy než do peněženky
- Zkušenosti a rady přímo z první linie
Komu je seminář určen?
- Těm, kteří řídí nebo budují byznys
- Každému, kdo přichází do styku se zákazníkem
- Všem, které zajímá poskytování služby se skvělým zákaznickým zážitkem
Účast na semináři je zdarma, registrujte se prosím zde.
 
       
                          

